Träningsresa till Fuerteventura, dag 3

Tjaba! 

I dag gick jag upp tidigt för att äta frukost innan jag besteg berget. Kl 8.00 stod jag redo. Den första biten är okej och det är när motlutan börjar som det börjar bli jobbigt, Bra skor är ett krav samt vattten och kameran. Tog även med mig lite färdkost iform av en banan för att äta på toppen av berget. Min kamera gick varm då jag ville föreviga min topbestigning. Efter att ha kommit upp till högsta toppen begav jag mig bort till nästa topp.


Där jag förevigade min promenad med mitt egna minnesmoment i form av ljusa stenar som jag använde när jag skrev "Sweden 2011". I fall någon läser denna blogg och ser mitt "märke" kan du/ni ta ett kort och maila denna bild till mig så att jag kan se hur det ser ut idag.


Zumba dansandet är en helt annan sak utomhus med himmlen som tak och havet som en långsida i ett slutet rum. Det är helt enkelt kul. Pilatesen efteråt var skön även om jag saknar överdragströjan. Jag packade inte ner en sådan och jag vet inte med vilken kroppsdel jag packade med egentligen. Det stod till och med i inbjudan att man skulle ha med en extra tröja, men inte fanns den uppskriven på min packlista. Så därför fanns den inte i min resväska och äligt talat vem tänker på en varm tröja när man skall åka till ett sol och bad ställe inte jag i alla fall.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd